woensdag, 10 september 2014 08:00

Gelderse gemeenten werken mee aan de islamisering van Gelderland

Uit onderzoek van de Gelderse PVV  blijkt dat de islamisering van Gelderland stilletjes en gestaag doorgaat met medewerking  van de Nederlandse en Turkse overheid. Ook wil het presidium van godsdienstzaken in Turkije  grip houden op de Turken in Nederland, middels de Islamitische Stichting Nederland. De Nederlandse overheid faciliteert dit door het subsidiëren van islamitische instellingen en daar zo min mogelijk openheid over te geven. Valse concurrentie, van activiteiten binnen een moskee, zoals een winkel, wordt oogluikend toegestaan en er wordt geen controle uitgevoerd. Voor het uitrollen van de islam in Gelderland is verstrengeling in maatschappelijke en politieke functies noodzakelijk, hetgeen ook geschied, met medewerking van gevestigde politieke partijen zoals   D66, CDA, PVDA.

De Gelderse PVV vraagt dan ook een debat aan provinciale staten om deze situatie te stoppen. Faber: “Het kan niet zo zijn dat de overheid meewerkt aan onze eigen ondergang.”

Het rapport is hier te downloaden

Nadere informatie: Marjolein Faber 06-11534089